Індивідуальний
план самоосвіти
ЗНВР
Матвієнко Н.А.
у
режимі дистанційної роботи
на
час проведення карантинних заходів
№
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Примітка
|
1
|
12.03
|
1. Ознайомлення з новими нормативними
документами (постанова «Про
запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
2.
Підготовка індивідуального плану
самоосвіти на час карантину.
|
|
2
|
13.03
|
1. Відбір веб-сервісів для дистанційного
навчання.
2. Робота з учителями:
консультації
з питання організації освітнього процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі (у персональних блогах, розміщених на сайті школи;
у Viber та Facebook).
|
|
3
|
16.03
|
1.
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно
листів-інформаторів Відділу освіти)
2.
Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити:
спільнота освітян»
|
|
4
|
17.03
|
1.Надання консультативної допомоги педагогічним
працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення
зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та
онлайн-режимі.
2.
Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час
карантинних засобів» на платформі « На Урок».
|
|
5
|
18.03
|
1.Робота зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.
Оформлення актів приймання проведених
корекційно- розвиткових занять (інклюзивне
навчання)
|
|
6
|
19.03
|
1.
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно
листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»
|
|
7
|
20.03
|
1.
Робота зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.
Проходження курсу «Бери і роби» на EDERA_OSVIRIA_LENOVO
|
|
8
|
23.03
|
1.Індивідуальні
консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2
Проходження курсу «Бери і роби» на EDERA_OSVIRIA_LENOVO
|
|
9
|
24.03
|
1.Індивідуальні
консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.
Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою
найпростіших онлайн-ресурсів»
|
|
10
|
25.03
|
1.Індивідуальні
консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.
Навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності
|
|
11
|
26.03
|
1.Прослухати виступ т..в.о. Міністра
освіти і науки Любомири Мандзій про закінчення навчального року, цьогорічне
ЗНО, вступну кампанію і роботу шкіл в період карантину.
2. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
|
|
12
|
27.03
|
1.
Підготовка атестаційних матеріалів.
2.
Опрацювання Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
|
|
13
|
30.03
|
1.Онлайн-засідання
атестаційної комісії.
2.
Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного
навчання в умовах карантину»
|
|
14
|
31.03
|
1. Внесення коректив до табеля робочого часу працівників.
2.
Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
|
|
15
|
01.04
|
1.Індивідуальні
консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.
Перегляд вебінару «Забезпечення безперевного навчання під час карантину за
допомогою онлайн-олімпіад»
|
|
16
|
02.04
|
1.
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно
листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»
|
|
17
|
03.04
|
1.Індивідуальні
консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.
Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» на Національній онлайн-платформі з цифрової
грамотності
|
|
18
|
06.04
|
1.
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно
листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок»
|
|
19
|
07.04
|
1.Індивідуальні
консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.
Навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності
|
|
20
|
08.04
|
1.Індивідуальні
консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
|
|
21
|
09.04
|
1.Індивідуальні
консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Опрацювання документів на сайті МОН.
|
|
22
|
10.04
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»
|
|
23
|
13.04
|
1.
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно
листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Участь
у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз
та у «світі після».
|
|
24
|
14.04
|
1.Індивідуальні
консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Участь
у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз
та у «світі після».
|
|
25
|
15.04
|
1.Індивідуальні
консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Участь
у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз
та у «світі після».
|
|
26
|
16.04
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Участь
у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз
та у «світі після».
|
|
27
|
17.04
|
1.
Опрацювання методичної літератури.
2. Участь у
вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз
та у «світі після».
|
|
28
|
21.04
|
1.Індивідуальні
консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»
|
|
29
|
22.04
|
1.Індивідуальні
консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.
Навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності
|
|
30
|
23.04
|
1.
Опрацювання методичної літератури.
2.Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»
|
|
31
|
24.04
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.
Корегування плану роботи.
|
|
32
|
27.04
|
1.
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно
листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Підготовка до онлайн-засідання педагогічної ради
|
|
32
|
28.04
|
1.Індивідуальні
консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Підготовка до онлайн-засідання педагогічної ради
|
|
33
|
29.04
|
1.Індивідуальні
консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Підготовка до онлайн-засідання педагогічної ради
|
|
34
|
30.04
|
Онлайн-засідання педагогічної ради
|
|
35
|
04.05
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Опрацювання методичної літератури.
|
|
36
|
05.05
|
1.Індивідуальні
консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Самоосвіта:
Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»
|
|
37
|
06.05
|
1.Індивідуальні
консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.Перегляд
відео трансляцій, що
зберігаються на сторінках МОН та НУШ.
|
|
38
|
07.05
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Перегляд
відео трансляцій, що
зберігаються на сторінках МОН та НУШ.
|
|
39
|
08.05
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.
Корегування плану роботи.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар