Індивідуальний план ЗНВР



Індивідуальний план самоосвіти
ЗНВР Матвієнко Н.А.
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів

Дата
Зміст роботи
Примітка
1
12.03
1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
2. Підготовка  індивідуального плану самоосвіти на час карантину.

2
13.03
1.  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Робота з учителями:
консультації з питання організації освітнього процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі (у персональних блогах, розміщених на сайті школи; у Viber та Facebook).




3
16.03
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»





4
17.03
1.Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2. Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних засобів» на платформі « На Урок».





5
18.03
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
3. Оформлення актів приймання проведених  корекційно- розвиткових занять (інклюзивне навчання)

6
19.03
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»




7
20.03
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Проходження курсу «Бери і роби» на EDERA_OSVIRIA_LENOVO




8
23.03
1.Індивідуальні консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2 Проходження курсу «Бери і роби» на EDERA_OSVIRIA_LENOVO




9
24.03
1.Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»




10
25.03
1.Індивідуальні консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності




11
26.03
1.Прослухати виступ  т..в.о. Міністра освіти і науки Любомири Мандзій про закінчення навчального року, цьогорічне ЗНО, вступну кампанію і роботу шкіл в період карантину.
2. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)

12
27.03
1. Підготовка атестаційних матеріалів.
2. Опрацювання Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

13
30.03
1.Онлайн-засідання атестаційної комісії.
2. Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину»


14
31.03
1. Внесення коректив до  табеля робочого часу працівників.
2. Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).

15
01.04
1.Індивідуальні консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Перегляд вебінару «Забезпечення безперевного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад»




16
02.04
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»




17
03.04
1.Індивідуальні консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя»  на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності




18
06.04
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок»




19
07.04
1.Індивідуальні консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності




20
08.04
1.Індивідуальні консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)

21
09.04
1.Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Опрацювання документів на сайті МОН.

22
10.04
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2.Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»





23
13.04
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Участь у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз та у «світі після».




24
14.04
1.Індивідуальні консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Участь у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз та у «світі після».

25
15.04
1.Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Участь у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз та у «світі після».

26
16.04
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Участь у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз та у «світі після».

27
17.04
1. Опрацювання методичної літератури.
2. Участь у вчительській (Не) конференції EdCamp: школа зараз та у «світі після».

28
21.04
1.Індивідуальні консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»



29
22.04
1.Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності



30
23.04
1. Опрацювання методичної  літератури.
2.Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»




31
24.04
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Корегування плану роботи.

32
27.04
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Підготовка до онлайн-засідання педагогічної ради

32
28.04
1.Індивідуальні консультації з вихователями гпд в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Підготовка до онлайн-засідання педагогічної ради

33
29.04
1.Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Підготовка до онлайн-засідання педагогічної ради




34
30.04
Онлайн-засідання педагогічної ради

35
04.05
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Опрацювання методичної літератури.

36
05.05
1.Індивідуальні консультації з асистентами учителя в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Всеосвіта»

37
06.05
1.Індивідуальні консультації з учителями початкових класів в онлайн-режимі (у Viber та Facebook).
2.Перегляд  відео трансляцій, що  зберігаються на сторінках МОН та НУШ.


38
07.05
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Перегляд  відео трансляцій, що  зберігаються на сторінках МОН та НУШ.


39
08.05
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів Відділу освіти)
2. Корегування плану роботи.



Немає коментарів:

Дописати коментар