2022-2023 н.р.
02.09.2022р.
Тема уроку: Правила поведінки та безпеки під
час роботи з комп’ютерними пристроями.
Дистанційне навчання
11.02.2021 р.
Тема уроку: Алгоритми з повторенням з умовою
28.01.2022 р.
Тема уроку: Розв'язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч.
12.02.2021р.
Тема: Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів
22.01.2021р.
Тема уроку: Навчаємось онлайн
Для підготовки до уроку використані матеріали із сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/
15.01.2021р.
Тема уроку: Поняття про Інтернет. Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки.
Для підготовки до уроку використані матеріали із сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/ та
Програми для скачування
https://gcompris.net/index-ru.html
TuxPaint
http://www.tuxpaint.org/download/?lang=ru_RU
27.05.2020 р.
Тема уроку: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
https://drive.google.com/open?id=1F5not8lkAApEESWrveTNcpHEkDA-GliL
https://drive.google.com/open?id=1ubDweJmMKIDa12UiVarphcldSi4UVQ5h
20.05.2020р.
Тема уроку: Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією
13.05.2020р.
Тема уроку: "Кодування інформації. Кодування та декодування інформації"
https://gcompris.net/index-ru.html
TuxPaint
http://www.tuxpaint.org/download/?lang=ru_RU
27.05.2020 р.
Тема уроку: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
https://drive.google.com/open?id=1F5not8lkAApEESWrveTNcpHEkDA-GliL
https://drive.google.com/open?id=1ubDweJmMKIDa12UiVarphcldSi4UVQ5h
20.05.2020р.
Тема уроку: Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією
Інтерактивна вправа. Перевір свої знання!!!
13.05.2020р.
Тема уроку: "Кодування інформації. Кодування та декодування інформації"
https://drive.google.com/file/d/10VcxDfnqmC8Du10HxkHyIzcytKN5M_4U/view?usp=sharing
Інтерактивна вправа. Перевір себе!!!
https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5-informacia/32-koduvanna-informaciie-koduvanna-ta-dekoduvanna-informaciie
06.05.2020р.
Тема уроку: "Зберігання інформації. Носії інформації"
https://drive.google.com/open?id=1xQeFyhCuAMJmx1W02Pz8y4-ni7IejtC8
29.04.2020р.
Повторюємо правила техніки безпеки за комп'ютером
Тема уроку: Пристрої введення та виведення інформації
22.04.2020р.
Повторюємо правила роботи за комп'ютером
Тема уроку: Складові комп'ютера
Самостійна робота: Назвіть пристрої
Кросворд
Лабіринт
15.04.2020р.
Правила техніки безпеки за комп'ютером
Повторимо: Продовж речення:
Тема уроку: Передавання інформації
Інтерактивна вправа
Знайди відмінності
08.04. 2020р.
Тема уроку: "Зберігання інформації. Носії інформації"
29.04.2020р.
Повторюємо правила техніки безпеки за комп'ютером
Тема уроку: Пристрої введення та виведення інформації
22.04.2020р.
Повторюємо правила роботи за комп'ютером
Тема уроку: Складові комп'ютера
Самостійна робота: Назвіть пристрої
Кросворд
Лабіринт
Гра "Знайди половинки" назви, зображення
15.04.2020р.
Правила техніки безпеки за комп'ютером
Повторимо: Продовж речення:
·
Через вуха людина сприймає інформацію... (слухову – радіо, телефон...)
·
Через очі людина сприймає інформацію... (зорову – телебачення, комп'ютер...)
Сучасні
комп’ютери можуть працювати з 5 видами інформації:
-Числовою
інформацією ……..(цифри, числа, приклади)
-Текстовою
інформацією……. (букви, слова, речення, тексти)
-Графічною
інформацією …….(малюнки, фотографії, схеми)
-Звуковою
інформацією…….. (звук, мелодія, музика, пісня, мовлення)
-Відеоінформацією
…….(кліп, фільм, комп’ютерна гра, мультфільм).
Тема уроку: Передавання інформації
Інтерактивна вправа
Знайди відмінності
08.04. 2020р.
- Перевір свої знання з теми "Алгоритм", виконавши тести за посиланням join.naurok.ua . Код доступу 326779
- Тема уроку: Перетворення інформації
- Виконати завдання: Практична робота
01.04.2020р.
18.03.2020р.
- ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ
1.Летіли горобці і всілись на стовпці. Якби сіли по одному, то залишився би без місця горобець, а якби по два, то вільним був би стовпець. Скільки було горобців? Скільки - стовпців?
2.Одна білочка назбирала 9 сироїжок та 6 маслюків і поділиласьз другою - дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати друга білочка?
3.Сиділо 6 горобців і 4 ластівки. 9 пташок полетіло. Скільки горобців залишилось?
4.Коли діти вишикувались у ряд, то Миколка побачив, що він стоїть п'ятим від правого краю і третім від лівого. Скільки дітей вишикувалось?
5.На гілці сиділо кілька пташок. Після того, як 4 пташки полетіло, на гілці залишилось на 2 пташки більше, ніж полетіло. Скільки пташок сиділо на гілці?
6.Андрійко та Оленка вудили рибу. Побачивши, що в Оленки мало риби, хлопчик дав їй стільки рибин, скільки в неї було. Згодом Оленка впіймала 7 рибин, віддала борг Андрійкові й у неї стало 10 рибин. Скільки рибин було в Оленки спочатку?
7.Яке число можна написати замість крапок 1, 3; 2 ...; 3, 5, якщо дотримуватися встановленої закономірності?
8.Один вантажний автомобіль за один раз може перевезти вміщує два верстати. Скільки потрібно таких автомобілів, щоб перевезти 7 верстатів.
9.Знайдіть три числа, які задовільняють умову: кожне наступне число на 1 більше за попереднє, а одне з них дорівнює сумі двох інших.
10.Летіли гуси, а назустріч їм - гусак "Добрий день, десять гусей!" -мовив він. "Ні, нас не десять. Якби ти був з нами, та ще двоє гусей, тоді було б 10", - відповіли гуси. Скільки летіло гусей?
11.У кімнаті були стільці на 3-х і 4-х ніжках. Скільки було яких стільців, якщо всього ніжок - 10?
12.Маємо дві посудини: в одну вміщується 8, а в другу - 5 склянок води. Як, користуючись ними, відміряти дві склянки води?
13.У Юрка сьогодні день народження. Він молодший за свою сестру, якій виповнилось 7 років. Скільки років може бути Юркові?
14 Оленка і Миколка поставили на поличку 5 іграшок Миколка сказав, цо він поставив стільки ж іграшок, скільки поставила Оленка. Чи не помилився він?
15.Світлана і Василь прийшли вранці у клас, а там уже було 4 учениці. Скільки всього учениць стало у класі? Чи можете ви сказати, скільки всього стало дітей?
16.У ящику впереміш лежать 10 синіх і 10 червоних шкарпеток. Скільки треба вийняти шкарпеток, не дивлячись, щоб вийшла пара одного кольору?
17.Оленка живе на четвертому поверсі. Коли вона повертається знадвору, то з поверху на поверх піднімається за півхвилини. Скільки часу витрачає Оленка, щоб піднятися сходами до свого помешкання?
18.На лісопильному заводі машина відрізує від колоди за 1 хв кусок дерева завдовжки 1 м. За скільки хвилин вона розріже на такі куски колоду довжиною 10 м?
19.Бабусі треба засмажити 6 котлет, а на сковорідці вміщується тільки 4. Кожну котлету треба смажити 6 хв на одному боці і 5 хв на другому. Скільки часу потрібно для того, щоб засмажити 6 котлет на цій сковорідці?
20.Онук запитав у дідуся: "Скільки тобі років?" Дідусь відповів: "Якщо проживу ще половину того, що я прожив, та ще один рік, то мені буде 100 років". Скільки років дідусеві?
21.Є два бідони місткістю 2 л і 7 л. Як за їхньою допомогою набрати з річки 3 л води?
22.Троє друзів: Андрійко, Назарчик і Дмитрик вудили рибу. Найбільше риб упіймав Андрійко, а найменше - Дмитрик. Кількість рибин, що їх упіймав кожний, виражається одноцифровим числом. Скільки рибин міг упіймати кожен з хлопчиків, якщо разом вони упіймали 20?
23.Поштовий індекс казкової країни Берендеїв виражений чотирицифровим числом, у якому цифри не повторюються. Сума двох чисел, що позначаються двома середніми цифрами, дорівнює 15, а число, позначене крайньою лівою цифрою, втричі менше від числа, позначеного правою крайньою. Яким може бути індекс?
24.У Олесі було три ляльки: Ганнуся, Марійка та Оля. Кожна з них жила в одному з трьох будиночків. Перша хатка була з високим дахом і маленьким вікном. Друга хатка - з високим дахом і великим вікном, третя - з низьким дахом і великим вікном. Ганнуся і Марійка жили в хатках з великим вікном, а Марійка і Оля - у хатках з високим дахом. Потрібно відгадати, в якій хатці живе кожна лялька.
25.Катруся, Софійка, Галинка і Надійка народились 2 березня, 17 травня, 2 червня, 20 березня. Софійка і Галинка народились в одному місяці, а у Галинки і Катрусі день народження одного числа. Хто коли народився?
ВІДПОВІДІ НА ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ
1.Горобців - 4, стовпців - 3.
2.Найменше число сироїжок друга білочка одержить, якщо перша віддасть їй усі зібрані маслюки. Отже, це буде 2 сироїжки (8-6=2).
3.Не залишилось жодного горобця, якщо всі полетіли. А якщо полетять 4 ластівки і ще 5 горобців, то залишиться 1 горобець.
4.5+2=7, або 3+4=7.
5.Залишилось - 4+2=6, сиділо - 6+4=10.
6.10-7=3 (риби).
7.Сума чисел, однаково віддалених від початку та кінця, стала і дорівнює 6.
1+5=6; 3+3=6, тому замість квадратика треба записати 4 (2+4=6).
8.7=2+2+2+1; потрібно 4 автомобілі.
9.Один, два, три, оскільки 3=2+1.
10.10=1+2+7, отже, летіло 7 гусей.
11.10=3+3+4, отже, було 2 стільці на 3-х ніжках і 1 стілець на 4-х ніжках.
12.Треба наповнити посудину, що вміщує 5 склянок, і всю воду з неї вилити у посудину, що вміщує 8 склянок. Сюди можна долити ще 3 склянки (8-5=3), тому в посудині на 5 склянок залишиться 2 склянки води (5-3=2).
13.6, 5, 4, 3, 2, 1.
14.Так, помилився, тому що число 5 не може складатися з однакових чисел.
15.Стало 5 учениць і 6 дітей.
16.3.
16.3.
17.1 хв ЗО с (30+30+30).
18.9 хв.
19.За 17 хв.
20.Дідусеві 66 років.
21.Налити в семилітровий бідон спочатку 2 л води, потім ще половину дволітрового (2+1=3).
22.Андрійко 9 8 9 9
Назарчик 8 7 7 6
Дмитрик 3 5 4 5
Назарчик 8 7 7 6
Дмитрик 3 5 4 5
23.1, 7, 8, 3; 3, 7, 8, 9; 2, 7, 8, 6; 1, 6, 9, 3.
24.Ганнуся живе в третій хатці, Марійка - у другій, а Оля - у першій.
25.Катруся - 2 червня, Софійка - 20 березня, Галинка - 2 березня, Надійка -
Немає коментарів:
Дописати коментар